• وبلاگ : رانوسا
  • يادداشت : vote
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيس 
    به نظر مي آيد آقاي سلامتي سلامتي خود را از دست داده است چون خود او هم كسب قدرت اين حرفها را مي نويسد
    + اكبر 

    اصلاح طلبان را بايد در کوره آدمسوزي ريخت.حذف اين اوباش از انتخابات کمترين کاري است که با آنها ميکنند.

    دوست عزيز ميخواستم بگم سياست خيلي كثيفه. هميشه همينطور بوده و هميشه به همين منوال هم خواهد بود.

    اين حزبها چيزي نيستن جز پيله اي كه جلوي پرواز آدم رو ميگيره.

    انقلاب بچه هاي خود را ميخورد . اين چيز تازه هاي نيست در بيصدايي ايران ،بخشي از افراطي ها به هزارو يك دليل از درك حقيقت گرفته تا درك منفعت تبديل شدند به اصلاح طلب.همين ها هم به گرده سالها هزينه اي كه خرج تجربه كردن اين دوستان براي رسيدن به بديحي ترين حقايق شد بدست آمد .اما خصلت حاكميت هاي تماميت خواه همين را هم برنمي تابد: اينان تحمل بچه هاي نوزاييده خود را هم ندارند . دگر انديشي در مرامنامه ايشان جايي ندارد ، درجايي كه خداوند آنها همه چيز را پيش از اين انديشيده است .

    بيخود کردين براي اينکار ها ميرين کافي شاپ .. خجالت بکشين . برادران و خواهران عزيز تر از جان ما در فلسطين اشغالي و در عراق اشغالي تر دارن به درجه شهادت نائل ميشن . گرسنه هستن . بطري هاي آب معدني شون تموم شده . پتو و غذاي گرم ندارن . زير چکمه صهيونيست ها دارن له و لورده ميشن . مغز پوکتون رو به کار بندازين اين اسرائيلي ها و آمريکايي هاي خدا نشناس و بي دين پشت سر هم دارن بمب مي بندن به خودشون دوستان و ياران نايب امام زمان رو به هوا مي فرستند . آسفالتشون آغشته به خونه رفقاي ماست ( بدو برو تي بکش تميزشون کن تا خداي ازت راضي باشه دل امام زمان و يارانش رو هم شاد کن ) الان اونجا نميشه خاک رو از خون تشخيص . بله چي فکر کردي ؟ اينقدر اوضاع بحرانيه . دو تا کيهان نمي خونيد که از اوضاع خبر دار شين بي کفايتها

    انتخابات از نوع ايراني هميشه همين بوده فرمايشي و فرماليته ولي امثال ديگه پاک زدن به سيم آخر . چرا نزنن ؟ مردم سرشون پايينه و فقط ميگن چشم يکي ديگه بزن تو سرم .. ديگه چي از اين بهتر ؟!!

    سلام درود بر شما

    به نظر من حذف كانديداهاي مجلس كاملا قابل پيشبيني بود و به هيچ وجه نبايد از اين مسئله تعجب كرد.همانطور كه انتصاب احمدي نژاد به رياست جمهوري از قبل مسجل بود.

    27 بهمن روز اعتراض سراسري!!!
    آخرين بيانيه دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب در رابطه با آزادي بخشي از رفقاي زنداني
    ?? بهمن ????
    حکومت و دستگاه هاي امنيتي نميتوانند و نخواهند توانست به مدت طولاني در رابطه با اعتراضات جهاني به دستگيري دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب خود را بي اعتنا نشان دهند. حمايت هاي مردم آزاديخواه در ايران از ما، گسترش دامنه محبوبيت آزاديخواهي و برابري طلبي در کشور ، گسترش دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب در همه دانشگاه ها، به همراه حمايت هاي گسترده در مراجع بين المللي و جهاني و مردم آزاديخواه در خارج کشور بخشا دارد جواب ميگيرد. آزادي تعداد قابل توجهي از دستگير شدگان، هرچند با قيد وثيقه هاي سنگين، دليل شکست وزارت اطلاعات و سپاه و حکومت در عقب راندن ما است. بايد اين موفقيت را قبلا به رفقاي آزاد شده، به خانواده هاي آنها و به همه انسان هاي آزاديخواه و برابري طلب و بخصوص به دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب تبريک گفت. هرچند رفقاي آزاد شده تحت شديدترين مراقبت هاي امنيتي وزارت اطلاعات هستند، اما ميدانند که آنها را به گرمي در آغوش ميکشيم. بوسه بارانشان ميکنيم و بهشان خوش آمد ميگوئيم. روزهاي سختي را از سر گذراندند، روزهايي که هر ثانيه آن آنها را در کنار خودمان داشتيم.
    اما، تعداد زيادي از رفقا هنوز در بند هستند. آزادي هر تک زنداني موفقيتي براي همه ما است. اما اگر حکومت فکر ميکند که با آزادي تعدادي ميتواند تلاش براي آزادي همه را عقب براند، کور خوانده است. همه دانشجويان زنداني بايد آزاد شوند. حتي اگر يکنفر از ما در زندان بماند، حتي اگر يکنفر! از پاي نخواهيم نشست تا او را هم از چنگشان بيرون بياوريم!
    تا آزادي تک تک زندانيان از پاي نخواهيم نشست!
    زنده باد آزادي!
    زنده باد برابري!
    دانشجو ميميرد،ذلت نميپذيرد

    دانشجويان آزاديخواه و برابري طلب دانشگاه هاي سراسر کشور

    ××متن بيانيه در وبلاگم××