mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ اكبر 
با ارزشهاي انقلاب بازي نكن.جيززه!!!!!!!!
+ عباس 
؟؟؟

نامه سرگشاده شاگردان استاد ايليا
بسم الله الرحمن الرحيم

استاد فتاح معروف به ايليا « ميم » [1] بعد از سالها تهديد و فشار توسط يكي از نهادهاي مرموز امنيتي با عنوان اداره ضد اديان و فِرَق ، معروف به اداره ضد اديان در تاريخ 7/3/1386 دستگير و به يکي از سلولهاي ويژ? زندان 209 اوين منتقل شد . به گفته اداره ضد اديان دستگيري ايليا «ميم» بنابر نظر و تصميم تعدادي از شخصيتهاي برجست? مذهبي صورت گرفت زيرا طي سالهاي گذشته ، به دليل مقاومت و حمايت گسترد? طرفداران ،دستگاه امنيتي قادر به تصميم گيري دربار? دستگيري ايشان نبود . اما بعد از شروع تهاجم رسانه اي که فلش پيکان آن از طريق اداره ضد اديان و با واسطه هايي، در يك روزنام? افراطي ظاهر شد ...
از همان روزاول از جانب استاد اين پيام از 209 به گوش ما رسيد :« برخوردي نکنيد .در سکوت به تحليل و تفکر بپردازيد .» مدتي بعد ، چند تن ديگر ازشاگردان استاد به بهانه هاي مختلف دستگير شدند .

در تاريخ 11/6/86 قطعاتي از يك فيلم ساختگي به همراه اصل فيلم، بعنوان حركتي افشاگرانه، از طرف يكي از دست اندكاران تهيه اين فيلم به بيرون از محفل اداره ضد اديان راه پيدا كرد که با واکنش متقابل بعضي از شاگردان روبرو بود . آنها نيز همين کار را با بعضي از افراد مورد احترام اداره ضد اديان انجام دادند (كه ذره اي منتشر شد و خروار آن هرگز انتشار نيافت) و به همين دليل اين موج عمليات جعل و مونتاژ هم عقيم ماند . در فيلم مونتاژ شده توسط اداره ضد اديان، ايليا مي گويد «من قصد تصرف حکومت و تصاحب نظام اسلامي را داشته ام...» بعد فيلم قطع مي شود و جمله اي ديگر . در حاليکه اصل اين فيلم در دسترس اعضاء مرکزي ال ياسين قرار دارد که در صورت لزوم در سطح شبكه هاي ماهواره اي پخش مي شود . جمل? کامل در فيلم اصلي اينطور است :« شما از من مي خواهيد که بگويم من قصد تصرف حکومت و تصاحب نظام اسلامي را داشته ام . نيت من ... » جمله «شما از من مي خواهيد كه بگويم» حذف شده و فقط قسمت دوم آن آمده است بنابراين نقل قول به اصل قول تبديل شده.

ادامه در وبلاگ مشاهده کنيد[گل]

اين طنز مال روزنامه کيهان بايد باشه نه؟!؟!؟!
نکته جالب اينکه کيهان فکر ميکنه که از کاريکاتورو طنز سر درمياره که البته مثل همينه که فقط فکر ميکنه که 85 درصد دانشجوهاي ايران طرفدار خفن ولايت مطلقه فقيه هستن!


هفت سين جمهوري اسلامي : سنگسار، سرکوب، سانسور، سلول، سياهچال، سوگواري، سياه پوشي و سينه زني
اي ول به جا بود
هميشه رفتن به عقب اونقدرها هم بد نيست

به قول شاعر راي راي تا روز قيومت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هموطن بدان كه تو با راي دادن خود به وطن خود خيانت كرده اي و رژيمي را تاييد ميكني كه با سركوب و جنايت دسيسه و كشتار پابر جاست. تو در قبال اشك مادراني كه فرزندانشان به دست سازمان مخوف “اطلاعات” ناپديد، شكنجه و زنداني شدند و در قبال دختران و زناني كه براي تامين نان شب تن خود را ميفروشند مسئول هستي و بترس از روزي كه خود در چنگال خونين اين سركوبگران گرفتار ميشوي .

يادتون باشه قرار بود پول نفت بياد سر سفره ها اون که نشد هيچي بوش رو هم بردن که هوايي نشيم .

خدا نكشته ت رانوسا . چقدر خنديدم

ارزشهاي اول انقلاب مدتهاست كه فراموش شده و جاي آنها را ارزشهايي مبتني بر تملق و اطاعت گرفته ، كيهان و كيهانيان سعي در وارونه جلوه دادن حقايق موجود در عرصه سياسي اجتماعي كشور دارند .