سفارش تبلیغ
صبا ویژن



سردار رادان خبر داد: - رانوسا






درباره نویسنده
سردار رادان خبر داد: - رانوسا
مدیر وبلاگ : رانوسا[61]
نویسندگان وبلاگ :
رامون[3]
God father[3]

غصه ها را کرد باید تا نهایت ها فدای یک نگاه...
آی دی نویسنده
کانون دفاع از حقوق زنان و کودکان تهران
شاه فینقیلی
نوشته های تنهایی
جنبش برابری حقوق انسانی
فمنیست
عنکبوت سیاه
پورتره
ادوارنیوز
داروگ
درک رنج
حرف زن
وبلاگ فارسی

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
سردار رادان خبر داد: - رانوسا

آمار بازدید
بازدید کل :86336
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
 RSS 

   

  
 آغاز طرح برخورد با بد پوششی زمستانی
 اخبار روز: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت:برخورد با استفاده از چکمه‌های بلند روی شلوار، کلاه به جای روسری، مانتوهای تنگ و چسبان و کاپشن‌های کوتاه به جای مانتو از فردا آغاز می‌شود. قرار گرفتن شلوار در داخل پوتین‌های بلند ایجاد تبرج (خودنمایی به نامحرم) می‌کند و بنابراین از لحاظ شرعی نیز مشکل دارد.


سردار احمدرضا رادان امروز پس از همایش توجیهی یگان‌های اجرای کننده طرح امنیت اجتماعی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای گسترده طرح تشدید با بد پوششی ویژه زمستان از فردا در تهران گفت: این طرح با افزایش گشت‌های طرح امنیت پلیس و با حضور عوامل زن و مرد در پلیس در زمینه بد پوششی زمستانی فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به مسئولیت مسئولان واحدهای صنفی در جلوگیری از ورود افراد بد پوشش به داخل مغازه و عدم سرویس دهی به این افراد گفت: اداره اماکن نیروی انتظامی این نکته را بررسی می‌کند و چنانچه مسئولان واحدهای صنفی اقدام به جلوگیری از ورود افراد بد پوشش به واحد صنفی خود نکنند با اقدام قانونی مواجه می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر چگونگی برخورد قانونی با این‌ صنوف گفت: در مورد صنوف تذکر، اخطار پلمب و پلمب واحد صنفی از جمله موضوعاتی است که مورد توجه است.

رادان در مورد چگونگی برخورد با افراد بد پوشش نیز گفت: برخورد با این افراد همانند تابستان است به طوریکه اگر موضوع با تذکر در محل قابل رفع شدن نباشد فرد به مراکز امنیت عمومی پلیس منتقل، مورد مشاوره قرار گرفته و با دعوت از خانواده‌ها و اخذ تعهد و تغیر وضعیت ظاهری و ایجاد سابقه انتظامی مرخص می‌شود.

وی گفت: پرونده افرادی‌ که در اجرای تخلفات خود اصرار داشته باشند و یا برای بار دوم دستگیر شده باشند به مرجع قضایی ارسال می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ در مورد تصمیم گیری درباره مصادیق بد حجابی گفت:تصمیم گیری در این مورد در ستاد جرائم خاص که متشکل از نماینده قوه قضائیه، پلیس، سپاه، وزارت اطلاعات و دستگاههای فرهنگی است بسته می‌شود.

سردار رادان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در اجرای طرح امنیت اجتماعی تا چه مقدار از نظرات اساتید دانشگاه و مراکز علمی استفاده شده است گفت: شروع این طرح مبنای علمی داشت و انتخاب مصادیق طرح نیز برگرفته از نظرات علمی و نظرسنجی از مردم که توسط مراکز علمی معتبر انجام شده است صورت گرفته است.

سردار رادان با اشاره به فعال شدن پیست‌های اسکی در زمستان نیز گفت: در این مراکز حضور پلیس زن در کنار پلیس مرد پیش‌بینی شده است.
وی گفت: کلیه پلیس‌های زن که در این مراکز بکارگیری می‌شوند دوره‌های ویژه‌ای از جمله دوره اسکی را دیده‌اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه طرح امنیت اجتماعی تا چه زمانی ادامه دارد گفت: اجرای این طرح تا زمانی که دغدغه‌های مردم رفع نشود ادامه خواهد داشت.

رادان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اعلام کرده‌ است که در اجرای طرح امنیت اجتماعی ملاک ما شرع است نه عرف و بنابراین پوشیدن چکمه‌های بلند چه مشکلی خواهد داشت گفت: قرار گرفتن شلوار در داخل پوتین‌های بلند ایجاد تبرج (خودنمایی به نامحرم) می‌کند و بنابراین از لحاظ شرعی نیز مشکل دارد.



نویسنده ( رانوسا) ساعت 2:0 عصر روز شنبه 86 آذر 24